HTML

tejműhely

Friss topikok

  • timazda: nagyon korrektek egyébként a Kárászinál és nemis dolgoznak vészes áron.. 9000Ft/gátló (2011.07.01. 21:19) Képek és helyzetjelentés
  • timazda: jha értem, hát írt itt 1028as meg 1035ös vezérlőt :D okés akkor ezt keresem majd. köszi szépen a s... (2011.06.12. 17:20) Tervek
  • timazda: @Nínó Karotta: Ez is lassan szállóige lesz. :D Amúgy köszi, hogy benéztél.:) (2011.05.12. 01:01) Az elmúlt napok történései

Linkblog

Ismét ömlesztett infók :)

2011.06.04. 10:59 timazda

Sajnos megint átveszi az uralmat a szerelgetés, és a kocsizgatás felett a tanulás, de most utoljára, mert hétfőn vannak az utolsó vizsgáim. Szerencsére addig se áll le a munka a kocsival, amíg én tanulok, hála Lackó Tominak, aki az elmúlt napokban hátra rakta a csomagtartóba a tankot, és a kapcsolókat -amikről már írtam - beüzemelte. :)

Úgy döntöttem, hogy holnapra mindent megtanulok, és csatlakozok Tomihoz, hogy haladjunk a kocsival. Kivágom a biztonságiövek helyét, és beszerelem az öveket, plusz az ajtókárpitoktól megszabadulok. :) Utána remélem el tudok menni egy kicsit gyakorolni valahova, amiről, ha már szó esik, akkor megemlítem, hogy beszéltem az Srt rally főszervezőjével, aki nagyon segítőkész volt, és megengedte, hogy az egyik telepén eltöltsek egy kellemes gyakorlós napot. :) Ezúton is nagyon szépen köszönöm neki a lehetőséget. :) 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tejmuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr402956016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása